Yhteystiedot

Otathan meihin yhteyttä, jos haluat lisätietoja Kanadasta suunnitellessasi esimerkiksi muuttoa kyseiseen maahan tai jos asut jo Kanadassa ja haluat ottaa osaa Kanadan suomalaisten tapahtumiin. Ota yhteyttä myös siinä tapauksessa, että haluat ilmoittaa lapsesi Kanadan Suomi-kouluun, joita sijaitsee Kanadan suurimmissa kaupungeissa. Autamme mielellämme myös siinä tapauksessa, että etsit Kanadassa asuvia sukulaisiasi, joihin yhteydenpito on syystä tai toisesta katkennut. Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä tällaisissa tapauksissa!

Hallitus

Kanadan Suomen ystävät ry:n hallituksen puheenjohtajana toimii kaudella 1.1.2016-31.12.2016 Martti Ikonen. Voit laittaa Martille sähköpostia osoitteella martti.ikonen@kanada_suomi_ystavat.fi . Hallituksen varapuheenjohtajana toimii kaudella 1.1.2016-31.12.2016 Liisa Ikonen. Liisan tavoitat sähköpostitse osoitteella liisa.ikonen@kanada_suomi_ystavat.fi . Kanadan Suomen ystävät ry:n hallituksen jäseninä toimivat kaudella 1.1.2016-31.12.2016 Marketta Putkimäki, Otto Martikkala, Anneli Isonäkki, Ritva Alastala, Karri Puskala sekä Antero Masala. Kanadan Suomen ystävät ry:n hallituksen jäsenten sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@kanada_suomi_ystavat.fi . Sekä yhdistyksemme puheenjohtaja, varapuheenjohtaja että hallituksen jäsenet kertovat mielellään lisää yhdistyksemme toiminnasta. Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä! Halutessasi voit ottaa yhteyttä myös toimistoomme joko Suomessa, Vantaalla tai Kanadassa, Ontariossa. Löydät sekä Vantaan toimistomme että Ontarion toimistomme yhteystiedot alapuolelta.

Suomen toimistomme

Yhdistyksemme Suomen toimisto sijaitsee Vantaalla osoitteessa Vantaan kaislikkotie 28 A. Toimistomme on avoinna maanantaista tiistaihin kello 9-15 välisenä aikana, keskiviikosta torstaihin kello 10-17 välisenä aikana, perjantaisin kello 10-16 välisenä aikana, lauantaisin kello 11-15 välisenä aikana ja sunnuntaisin kello 12-15 välisenä aikana. Voit soittaa toimistollemme sen aukioloaikoina joko numeroon +358 12345654 tai numeroon +358 23432234. Jos puhelinpalvelussamme on ruuhkaa, voit jättää viestin vastaajaan, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Muistathan jättää yhteystietosi vastaajaviestiisin!

Saat yhteyden toimistoomme myös sähköpostitse osoitteella toimisto@kanada_suomi_ystavat.fi . Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköpostiviesteihin kahden arkipäivän sisällä viestien saapumisesta toimistomme sähköpostilaatikkoon. Kiireisimpinä aikoina vastaaminen saattaa kestää tätä kauemmin. Jos asiasi on kiireellinen, suosittelemme, että soitat. Suomen toimistomme palvelee sinua englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi.

Kanadan toimistomme

Kanadan toimistomme sijaitsee Ontarion Suomi-koulumme tiloissa, osoitteessa School Street 23. Toimistomme on avoinna maanantaista tiistaihin kello 9-14 välisenä aikana, keskiviikosta torstaihin kello 10-18 välisenä aikana, perjantaisin kello 10-14 välisenä aikana, lauantaisin kello 11-14 välisenä aikana ja sunnuntaisin kello 12-14 välisenä aikana. Voit soittaa toimistollemme sen aukioloaikoina joko numeroon +208 12345654 tai numeroon +208 23432234. Jos puhelinpalvelussamme on ruuhkaa, voit jättää viestin vastaajaan, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian. Muistathan jättää yhteystietosi vastaajaviestiisin! Kanadan toimistomme palvelee sekä suomen-, englannin- että ranskankielellä.

Saat yhteyden toimistoomme myös sähköpostitse osoitteella office@kanada_suomi_ystavat.fi . Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköpostiviesteihin kahden arkipäivän sisällä viestien saapumisesta toimistomme sähköpostilaatikkoon. Kiireisimpinä aikoina vastaaminen saattaa kestää tätä kauemmin. Jos asiasi on kiireellinen, suosittelemme, että soitat. Voit lähettää meille sähköpostia suomeksi, englanniksi tai ranskaksi.
Toimistoltamme saat Suomi-koulujemme yhteystiedot sekä materiaalia Suomi toisena kielenä tai Suomi vieraana kielenä –opetukseen. Ethän epäröi ottaa meihin yhteyttä! Pidetään yhdessä yllä Kanadan ja Suomen hyviä suhteita sekä Kanadassa asuvien suomalaistaustaisten lasten suomenkielen taitoa. Suomi toisena kielenä ja Suomi vieraana kielenä –opetuksen materiaalit lähetetään sähköisessä muodossa siihen sähköpostiosoitteeseen, jolla teit tilauksen. Emme toimita materiaaleja lainkaan postitse, koska haluamme säästää näin syntyvää paperijätettä. Toivomme, että myös materiaalin tilanneet oppilaat käyttävät harkintaa materiaalien printtaamisen suhteen. Osa materiaaleista toimii verkkoympäristössä eikä tällaisia tehtäviä tarvitse välttämättä lainkaan tulostaa. Suomi toisena kielenä ja Suomi vieraana kielenä –opetuksen materiaalit ovat ammattilaisten laatimia ja ne ovat maksuttomia.

Comments are closed.